دوره آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات pm مقدماتی طی مدت دو روز تدریس می گردد . این دوره آموزشی از مفاهیم پایه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شروع می شود تا برای تمامی سطوح موضوع به صورت ریشه بیان گردد ، سپس به بررسی سیر تحول نگهداری و تعمیرات پرداخته می شود ، انواع روش های تعالی سازمانی بر اساس استانداردهای جهانی بیان می گردد در دوره آموزش نگهداری و تعمیرات انواع استراتژی ها مطرح می گردد و در انتها به روش های پیاده سازی نت پرداخته خواهد شد. شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات خواهند توانست اقدامات نظارتی و برنامه ریزی های سازمانی خود را در دست گرفته و مسیر مشخصی را تدوین نمایند، .
دوره آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات دارای سی روز گارانتی پرسش و پاسخ از طرف شرکت رسا تدبیر اندیش چیستا می باشد تا فراگیران بتوانند بعد از اتمام دوره آموزش نگهداری و تعمیرات pm و بررسی مجدد جزوه های آموزشی در صورت وجود سوال یا هرگونه مشکل موارد را به صورت مکاتبه ای مطرح و برطرف نمایند . شایان توجه است آموزش های ارئه شده به فراگیران در سطح به کاربستن خواهد بود و تمامی موارد آموزشی در کلاس تمرین می شود . شایان توجه است این دوره به صورت پیشرفته نیز قابل ارائه می باشد.
پشتیبانی از شما وظیفه ما است.
دوره آموزش نت برای چه اشخاصی مفید است ؟
1-سازمان هایی که برای مدت زیادی با تجهیز سر و کار داشته اما به دلایل گوناگون امکان برگزاری دوره آموزشی مقدماتی و توجیهی برای آن ها فراهم نبوده است
2-مدیرانی که علاقه دارند اطلاعات نگهداری و تعمیرات را از پایه فراگیری کنند تا حرف کارکنان خودت را بهتر درک کنند
3-دانشجویان یا مشاغل رشته های مرتبط با نگهداری و تعمیرات که نیاز به اطلاعات میان رشته ای جهت بهبود وضعیت خود دارند
4-کارکنان کم تجربه که می خواهند در مدت کوتاهی پیشرفت داشته باشند
محتوای دوره آموزش نگهداری و تعمیرات
تشریح واژه نگهداری و تعمیرات از نگاه اساتید و استاندارد ها مانند استاندارد 13306
بررسی سیر تحول نگهداری و تعمیرات و مفهوم آن در سال 2020
آموزش برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
معرفی اولویت بندی تعمیرات و کارهای نگهداری و تعمیرات
معرفی تعمیرات بعد از خرابی و بررسی انواع خربی ها
آموزش نگهداری و تعمیرات pm پیشگیرانه
معرفی نگهداری و تعمیرات پیشگویانه
معرفی تکنیک آنالیز روغن با ارائه نمونه های موفقoilcm
معرفی تحلیل ریشه ای خرابی ها با ارائه نمونه های موفق
معرفی شاخص های کلید عملکرد نگهداری و تعمیراتff
معرفی مدل تعالی سازمانی نگهداری و تعمیرات تری وایر من
معرفی مدل تعالی سازمانی نگهداری و تعمیرات کمپل
معرفی مدل تعالی سازمانی نگهداری و تعمیرات مارکز
مخاطبان دوره آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات :
- گروه کارشناسان :
- کارشناسان ماشین آلات – کارشناسان نت
- گروه اجرا :
- تمامی علاقه مندان به یاد گیری اصول پایه
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
آموزش موتور دیزل و نکات مهم تعمیرات موتور دیزل
یادگیری عمیق موتورهای دیزل
آموزش مدیریت انبارداری و کنترل موجودی قطعات
بهینه سازی انبار و موجودی کالا
آموزش مجازی نگهداری و تعمیرات به سبک چیستا
آموزش مجازی نگهداری و تعمیرات به سبک چیستا به شامل ارسال اطلاعات تخصصی می باشد که هر 15روز برای فراگیران ارسال می شود . این اطلاعات شامل فیلم ، جزوه ، فایل صوتی و پی دی اف می باشد . این تکنیک آموزشی برای اولین بار در کشور توسط محمد معتمدی ارائه شده است و در نوع خود هیچ نمونه دیگری ندارد . آموزش مجازی نگهداری و تعمیرات دارای کارهای عملی برای علاقه مندان است که در نهایت به افزایش امتیاز آن ها در گواهی نامه اخذ شده می گردد . آموزش های مجازی به صورت کاملا طبقه بندی شده ، مختصر و کاربردی طراحی شده تا علاقه مندان با حداقل زمان بتوانند اطلاعات مناسبی را دریافت کنند
کارگاه نظام آراستگی و کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات
ده نکته کلیدی در خصوص نظام آراستگی خواهید آموخت و از اس ششم سخن گفته می شود (موضوعی که در هیچ کارگاهی نخواهید شنید) . مهندس خشایار عبدالهی در تجربیات خود در سازمان ها چند مثال کاربردی بیان خواهد کرد ، در ادامه سوالات خود را مطرح و پاسخ جامعی دریافت خواهید کرد.
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قوانین ثبت دیدگاه